Subject: FW: Raplamaa Kohila vald Urge küla Tallinna-Rapla raudtee 430 kinnistul KP võrgu ümberehitus TR1124
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Dec 2023 09:12:27 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/23/24324-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Aro Kivisild <[email-masked]>
Sent: Friday, December 29, 2023 4:41 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: 'Esko Lauri' <[email-masked]>
Subject: RE: Raplamaa Kohila vald Urge küla Tallinna-Rapla raudtee 430
kinnistul KP võrgu ümberehitus TR1124

Tere

Saadan korrigeeritud projekti. Selle saab alla laadida siit:
<https://www.dropbox.com/scl/fi/kx9b8ufak0d9gpnyhuzzs/TR1124_29.12.2023.as
ice?rlkey=fu40renx2ssl51ddqmvls7s0h&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/kx9b8ufak0d9gpnyhuzzs/TR1124_29.12.2023.asi
ce?rlkey=fu40renx2ssl51ddqmvls7s0h&dl=0

Tuginedes Transpordiameti hinnangule kaabli paigaldussügavuse osas ning
arvestades, et ehitustööde ajal kooritava pinnasekihi maksimaalne paksus
kaabli kohal on 1,5m, on meie hinnangul võimalik perspektiivset
teed/viadukti rajada antud asukohta projekteeritud kaablist sõltuvate
täiendavate kulutusteta.

Tervitades

Aro Kivisild

projekteerija

Draftit OÜ

tel: +372 524 2749

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, December 22, 2023 1:05 PM
To: Aro Kivisild <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Raplamaa Kohila vald Urge küla Tallinna-Rapla raudtee 430
kinnistul KP võrgu ümberehitus TR1124

Tere

Lisame enda poolsed tähelepanekud.

*	Meie hinnangul peaks projekteeritava kaabli minimaalseks
sügavuseks perspektiivse tee alal olema vähemalt 2,2m (kaitsetoru 1250N).
*	Palume kajastada minimaalse sügavuse andmed asendiplaanil,
läbilõikel ja seletuskirjas.
*	Lisaks soovime kinnitust, et perspektiivse tee/viadukti rajamine
antud asukohta oleks võimalik ilma täiendavate kulutusteta.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Aro Kivisild <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 14, 2023 4:59 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Raplamaa Kohila vald Urge küla Tallinna-Rapla raudtee 430
kinnistul KP võrgu ümberehitus TR1124

Tere

Vastan kommentaaridele.

*	Palume selgitada ning arvestada, kas perspektiivse tee/viadukti
rajamise asukohas on piisav antud kaabli rajamise sügavus ca 1,0m. Palume
arvestada vastava asukoha geoloogiaga ning hinnata, kas kaabli rajamise
sügavus on piisav (nt viadukti rajamine, pinnasetööd, koorimine). Vastav
info kajastada asendiplaanil, läbilõikel ning seletuskirjas.

Soovime kinnitust, et perspektiivse tee/viadukti rajamine antud asukohta
oleks võimalik ilma täiendavate kulutusteta.

*	Palun andke teada, kui sügaval peab kaabel olema, et viadukti
muldkeha ehitamisel ei tekiks täiendavaid kulutusi. Seda oskab
Transpordiamet ilmselt paremini hinnata.

*	Lisaks palume asendiplaanil kajastada avatud kaevikute (sh
puurimiskaevikute) kraavi välisnõlvast. Avatud kaevikud (sh
puurimiskaevikud) ei tohi olla tee nõlva alumisele joonele lähemal kui 1,0
m või nõlva puudumisel teekatte servale lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes
oludes lähemal kui 2,0 m. Avatud kaeviku serva vähim kaugus kraavi
välisnõlvast on 1,0m. Eeltoodud nõude täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu
rajamissügavust ja mulde varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk
1:1).

*	Korrigeerime.

*	Palume kajastada riigitee maaüksuse osas ristmevälja joonisel
kaevikute sügavused ning varisemisnurk.

*	Korrigeerime.

*	Seletuskirjas palume kajastada riigitee maaüksusel kasutatavate
kaitsetorude tugevuse andmed.

*	Milliseid andmeid soovite? Harilikult on tugevusklassist piisanud.

*	Seletuskirja lisada, et tehnovõrkude teemaale paigaldamisel on
kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud.

*	Harilikult on see lisatud kooskõlastuse tingimusena, mis on
projekti lisa. Korrigeerime.

*	Seletuskirja palume lisada vastav lõik: Tehnovõrgu riigiteealusele
maale paigaldamise korral peab tehnovõrgu omanik enne projekti
realiseerima asumist esitama Transpordiametile vormikohase taotluse koos
projektis kooskõlastatud asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja
talumise lepingu sõlmimiseks (vorm saadaval Transpordiameti kodulehel).
Sõlmitud leping on aluseks riigitee alusel maal projektijärgsete tööde
teostamiseks vajaliku liiklusväliste tööde loa väljastamiseks.

*	Harilikult on see lisatud kooskõlastuse tingimusena, mis on
projekti lisa. Korrigeerime.

*	IKÕ asendiplaanidel puudub tabelites kinnistu registriosa nr tulp
(näidis manuses). Palume lisada.

*	Alates möödunud aasta septembrist ei olnud tarvis registriosa
numbrit plaanile märkida. Kas see nõue on taas muutunud?

*	IKÕ asendiplaanidel on kajastatud kinnistute vahel topelt sinine
joon (31701:002:1520 ja 31701:001:1818 vahel). Palume kontrollida, kas
kinnistute piirjooned on õiged ning vastavalt korrigeerid IKÕ
asendiplaane.

*	Kontrollime.

Lugupidamisega

Aro Kivisild

projekteerija

Draftit OÜ

tel: +372 524 2749

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 14, 2023 4:13 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Raplamaa Kohila vald Urge küla Tallinna-Rapla raudtee 430
kinnistul KP võrgu ümberehitus TR1124

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume projekti täiendada/korrigeerida.

*	Palume selgitada ning arvestada, kas perspektiivse tee/viadukti
rajamise asukohas on piisav antud kaabli rajamise sügavus ca 1,0m. Palume
arvestada vastava asukoha geoloogiaga ning hinnata, kas kaabli rajamise
sügavus on piisav (nt viadukti rajamine, pinnasetööd, koorimine). Vastav
info kajastada asendiplaanil, läbilõikel ning seletuskirjas.

Soovime kinnitust, et perspektiivse tee/viadukti rajamine antud asukohta
oleks võimalik ilma täiendavate kulutusteta.

*	Lisaks palume asendiplaanil kajastada avatud kaevikute (sh
puurimiskaevikute) kraavi välisnõlvast. Avatud kaevikud (sh
puurimiskaevikud) ei tohi olla tee nõlva alumisele joonele lähemal kui 1,0
m või nõlva puudumisel teekatte servale lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes
oludes lähemal kui 2,0 m. Avatud kaeviku serva vähim kaugus kraavi
välisnõlvast on 1,0m. Eeltoodud nõude täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu
rajamissügavust ja mulde varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk
1:1).

*	Palume kajastada riigitee maaüksuse osas ristmevälja joonisel
kaevikute sügavused ning varisemisnurk.

*	Seletuskirjas palume kajastada riigitee maaüksusel kasutatavate
kaitsetorude tugevuse andmed.

*	Seletuskirja lisada, et tehnovõrkude teemaale paigaldamisel on
kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud.

*	Seletuskirja palume lisada vastav lõik: Tehnovõrgu riigiteealusele
maale paigaldamise korral peab tehnovõrgu omanik enne projekti
realiseerima asumist esitama Transpordiametile vormikohase taotluse koos
projektis kooskõlastatud asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja
talumise lepingu sõlmimiseks (vorm saadaval Transpordiameti kodulehel).
Sõlmitud leping on aluseks riigitee alusel maal projektijärgsete tööde
teostamiseks vajaliku liiklusväliste tööde loa väljastamiseks.

*	IKÕ asendiplaanidel puudub tabelites kinnistu registriosa nr tulp
(näidis manuses). Palume lisada.

*	IKÕ asendiplaanidel on kajastatud kinnistute vahel topelt sinine
joon (31701:002:1520 ja 31701:001:1818 vahel). Palume kontrollida, kas
kinnistute piirjooned on õiged ning vastavalt korrigeerid IKÕ
asendiplaane.

Palume projekti täiendada ning edastada komplektne allkirjastatud projekt,
kas minu e-mailile või [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet